Lady Gaga och Swarovski

 

 

 

Nu är jag hemma! Här följer bilder från mina två sista veckor, del 1. Senare kommer jag berätta om själva modevisningen men här är uppladdningen! Vecka tre limmade jag mest kristaller på biljetter och pappermappar (1000 biljetter skulle göras med tre kristaller på varje och 800 mappar behövdes göras). En vanlig söndag när jag satt med mina mappar fick jag frågan om jag vilje följa med på Lady Gaga konsert. Ja tack, sa jag, och tre timmar senare stod 16 pers från jobbet på våra VIP-platser och dansade. Den perfekta starten på en väldigt och men händelserik sista vecka.

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Translation:

I'm home! Here are pictures from my last two weeks, part 1. I will tell you about the fashion show later, but this is the build up! The third week was mostly spent crystallizing tickets and paper folders (1000 tickets with three crystals each and 200 folders with two crystals each needed to be done). One normal Sunday when I was sitting with my folders I got the question if I wanted to go to the Lady Gaga concert. Yes please, said I, and three hours later 16 people from work were dancing at our VIP seats. The perfect start of a very long and eventful last week.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0