Furolicious

Min nyvunna kärlek till päls grundar sig mest i att det är fantastiskt. Jag, som avskyr att frysa och gör det väldigt lätt, har insett att inget går upp emot päls för att hålla värmen.

Det här är ett pälspannband i kanin som är min nya bästa vän. Det jag har är naturkanin, men det går även att få i brunt, vitt, svart eller mörkgrått. Den kostar 500 kr, maila [email protected] om du vill veta mer eller beställa!


 

 

 




Translation:

My newfound love to fur is based on the fact that it’s amazing. I, who hate to freeze and often do, have realized that nothing compares to fur when it comes to staying warm.

This is a fur headband made out of rabbit, and it’s my new best friend. I’m wearing nature colored, but I can also make it in brown, white, black, or dark grey. It costs 500 kr, email [email protected] if you want to know more or like to order.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0