Put your best dress on, tonight we're gone

 

För ungefär ett år sedan lärde jag mig virka. Jag har kunnat göra ett långt snöre innan, men inte mycket mer. När grunderna var avklarade så tänkte jag: låt oss virka en brudkrona för att se om det går. Det gick alldeles utmärkt.

Klänningen är verkligen min favorit, det var en födelsedags/student present från mina älskade syskon. Det är något med tyll, stora kjolar och Betsey Johnson som får en att bli varm ända in i hjärtat.

 

























Translation:


About a year ago I tried to learn how to crochet. I've known how to do a long string before, but not much more. When I had learned the basics, I thought: let’s do a bridal crown, just to see if I can. I could.

The dress really is my favorite; it was a birthday/graduation gift from my beloved siblings. There's something about tulle, big skirts, and Betsey Johnson that warms your heart.

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0