Coming up: Philip Treacy

 
 
Jag är mitt i förberedelserna inför min drömpraktik. På söndag flyttar jag till London en månad för att praktisera hos Philip Treacy, hattarnas kung. Jag kommer vara där fyra veckor innan London Fashion Week, vet inte alls vad jag kommer ha för arbetsuppgifter men jag skulle ta med mig min egen fingerborg. Jag ska försöka uppdatera bloggen om vad jag gör så mycket jag kan och får under kommande månaden! Här nedan är några av Philip Treacys kreationer:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Translation:

I am in the middle of preparing everything for my dream internship. I'm moving to London for a month on Sunday, to intern for Philip Treacy, the king of hats. I will be there four weeks before London Fashion Week, I have no idea what kind of work I will be doing, but I am told to bring my own thimble. I will try to update the blog about my doings as much as I can and may during the next month! The pictures are creations by Philip Treacy.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0