Big changes!

Det har varit lite aktivitet på bloggen det senaste och det är framför allt för att mycket annat är på gång! Jag håller på att starta upp mitt företag, med nytt namn och logga och i och med det skapar jag även en hemsida som kommer lanseras inom kort! Det är allt mycket spännande!

 

Dessutom är det nu en månad kvar på min utbildning, vilket innebär mycket jobb och mycket planering till examensvisningen. Den kommer ske den 17 maj kl 18-21 och alla är välkomna! Det är gratis inträde, modister och skräddare kommer ställa ut tillsammans och det kommer bli toppen! Tills dess kommer jag dock inte hinna skriva här så mycket mer, men ni kan följa mig på   skolans blogg där jag kommer skriva om framstegen och planeringen fram till den 17:e. http://www.tillskararakademin.se/blogg/

 

 

 

 

It's been slow on the blog lately, and that is primarily because a lot of things are going on! I'm in the process of starting my business, with a new name and logo, and I'm also creating a website that will launch soon. It's all very exciting!

 

On top of that, it is now a month left until I graduate. That means a lot of work, and a lot of planning for our exam exhibition. It will be on May 17th, 6 PM - 9 PM, with a fashion show at 6.30 PM. Everyone is welcome, and it's a free entrance. The millinery students and the tailoring students are doing this together, and I believe it will be a great night! Until then, I won't be able to write that much here; I'm assigned to update my school's blog with news about the show and the planning around it. Unfortunately, that will only be in Swedish. I will write more here about my upcoming business, so don't forget to stop by now and then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0