Emma

Håret bör prydas så ofta som går och bröllop är ett utmärkt tillfälle! Jag fick en beställning av Emma på ett hårband till just ett bröllop. Tillsammans gick vi och köpte tyg, diskuterade hennes idéer och mina och köpte stenar och pärlor för att dekorera. Det här är resultatet av hennes önskan och mitt utförande! Lägg märke till hur de minsta pärlorna matchar Emmas hår, jag älskar hur harmoniskt det blir.

 

Hårband i svart siden med pärldekoration 500 kr.



 

 

 

Translation:

Your hair should be decorated as often as possible, and weddings are excellent occasions to do so! I got an order from Emma to do a headband for just a wedding. We went shopping for fabric together, discussed hear ideas and mine, and bought stones and pearls for decorations. This is the result of her wish and my work! Pay attention to how the smallest pearls matches Emma’s hair; I love how harmonious it gets!


Headband in black satin with pearl decorations, 500 SEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0